شناسهٔ خبر: 67283682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیش‌بینی ۳۸۴ شعبه اخذ رأی در بندرعباس + فیلم

فرماندار بندرعباس ضمن تشریح اقدامات این فرمانداری برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شهرستان بندرعباس ۳۸۴ شعبه اخذ رأی تعبیه شده و عوامل اجرایی شعبات نیز ساماندهی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

حبیب بهادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حال آماده است و در ستاد انتخابات شهرستان آمادگی برگزاری یک انتخابات پر شور را در 8 تیرماه داریم.

وی افزود: 384 شعبه اخذ رأی در شهر بندرعباس تعبیه و ساماندهی شده است، در این شهرستان یک حوزه مرکزی شامل شهر بندرعباس و بخش مرکزی و 5 حوزه فرعی شامل بخش های فین، قلعه قاضی، شمیل، تخت و هرمز داریم در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: عوامل اجرایی شعب ساماندهی شدند شعب در حال کنترل شدن هستند و با توجه به گرمای هوا که چالش اصلی نیز همین مسئله است تلاش داریم سیستم سرمایشی مورد نیاز را تامین و آماده کنیم تا محل های اخذ رأی محل مناسبی باشد.

وی تصریح کرد: از میان 6 نامزد ریاست جمهوری، 5 نامزد تاکنون روسای ستاد خود در شهرستان بندرعباس را معرفی و فعالیت و نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند، شور و نشاط سیاسی ایجاد شده و امیدواریم این شور و نشاط در نهایت به انتخاب فرد اصلح بیانجامد.

بهادری گفت: از همه مردم می خواهم با توجه به شرایط دمایی، از همان لحظات ابتدای 8 تیرماه با مراجعه به شعبات اخذ رأی، اقدام به رای دادن کنند، ضمن اینکه کارت ملی و شناسنامه به عنوان مدارک هویتی مورد قبول هستند و الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برای گرم شدن تنور انتخابات، با همکاری بسیج دانشجویی تریبون آزاد در چند نقطه بندرعباس به صورت سیار در کانون های جمعیتی دایر می‌شود تا مردم عقاید، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس همچنین از راه اندازی تلویزیون اینترنتی و آغاز فعالیت آن در هفته پیش رو خبر داد و اظهار داشت: در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلویزیون اینترنتی برای پخش مناظرات و گفتگوهای ستادهای انتخاباتی کار خود را آغاز می کند تا در نهایت به نشاط سیاسی و اجتماعی منجر شود.

.

انتهای پیام/864/.

نظر شما