شناسهٔ خبر: 67286731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

تقدیر فرمانده سپاه کربلا مازندران از مدیرکل بهزیستی استان در همایش شکوه هجرت

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از اقدامات ارزشمند، خدا پسندانه و اثرگذار مدیرکل بهزیستی استان در امر خطیر محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی در همایش سراسری تجلیل از نخبگان جهادی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان مازندران با عنوان «شکوه هجرت» که امروز در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن تقدیر بدین شرح است:

سرکار خانم فریبا بریمانی

مدیرکل محترم بهزیستی مازندران

اهدا سلام و احترام؛

کشتی انقلاب با اقتدار به پیش می رود و چشم و امید سکاندار این کشتی _ مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)_ برای گذشتن از طوفان ها و تلاطم ها به تلاش ها و مجاهدت های عزیزانی چون جنابعالی می باشد.

بدینوسیله از اقدامات ارزشمند، خدا پسندانه و اثرگذار جنابعالی در امر خطیر محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی تقدیر و تشکر، خسته نباشید و خداقوت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای جنابعالی توفیق روز افزون شما در خدمت به اسلام و مسلمین با توکل به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در راه صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرهون رشادت ها و ایثار شهدا و رزمندگان و میراث گران سنگ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می باشد را مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی

فرمانده سپاه کربلا مازندران

بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران بهزیستی مازندران

نظر شما