شناسهٔ خبر: 67286650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل مرداد برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل در مرداد سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب، در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در استان اردبیل سابقه طولانی دارد و پس از تعطیلی چندساله با تلاش‌هایی که صورت گرفت این نمایشگاه با حضور صنعتگرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصتی برای معرفی و عرضه محصولات هنرمندان این حوزه است و ما در استان اردبیل تلاش می‌کنیم در مقاطع مختلفی از سال نمایشگاه‌های استانی و ملی صنایع‌دستی را با هدف اعتلای این حوزه برگزار کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: ستاد برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با محوریت معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی تشکیل می‌شود و با تشکیل جلسات استانی و انجام هماهنگی‌های لازم مقدمات برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه فراهم خواهد شد.

نظر شما