شناسهٔ خبر: 67286124 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران از دوم تیرماه پرداخت می‌شود

براساس این اطلاعیه افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران معزز این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: پیرو اطلاع‌ قبلی پیرامون زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران، فرایند پرداخت حقوق خردادماه مطابق زمان‌بندی قبلی به صورت کامل انجام شده و مطابق اعلام قبلی از شنبه پیش‌رو (دوم تیرماه)، فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.
 
به گزارش ایرنا از تامین اجتماعی، براساس این اطلاعیه افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران معزز این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.
 
پیش از این حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران معزز سازمان واریز شود.
 
 افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت‌ وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی می‌شود. بر اساس اعلام قبلی سازمان تأمین‌اجتماعی، حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه پس از اعمال افزایش‌های سالیانه محاسبه و پرداخت شد و واریز حقوق خردادماه نیز همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا واریز شد.
 
مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران از دوم تیرماه پرداخت می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما