شناسهٔ خبر: 67272336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سرمربی جمهوری چک: رونالدو باورنکردنی است، او با وجود 39 سالگی یک نابغه است

ایوان هاسک، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک، با وجود عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو در اولین دیدار یورو 2024، از او به عنوان یک نابغه و بازیکنی باورنکردنی تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک با وجود عملکرد ضعیف کاپیتان تیم ملی پرتغال، او را یک نابغه دانست که در ۳۹ سالگی عملکردی باورنکردنی دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرتغال، دیشب در اولین دیدارش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۲ بر یک برابر چک به پیروزی رسید تا قدم اول را با برد بردارد.

رونالدو با حضور در این دیدار تبدیل به اولین بازیکنی شد که در ۶ دوره جام ملت‌های اروپا بازی کرده است. فوق‌ستاره ۳۹ ساله پرتغالی در دیدار مقابل چک عملکرد متوسطی داشت. او در نیمه اول دو موقعیت خوب را از دست داد و از اینکه یک چهره تاثیرگذار در بازی باشد فاصله زیادی داشت. با این حال، تیم روبرتو مارتینز در نهایت به با گل به خودی رابین هراناک و گل فرانسیسکو کونسیکائو، توانست دو بر یک، چک را شکست دهد.

ایوان هاسک، سرمربی تیم چک علیرغم عملکرد نه‌چندان خوب کاپیتان پرتغال در اولین بازی این تیم در یورو، از رونالدو تمجید کرد. هاسک گفت: ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کردیم و از دریافت گل در دقایق پایانی بسیار عصبانی بودم. رونالدو باورنکردنی است که با وجود سن بالا، به این شکل بازی می کند. او یک نابغه است.

پرتغال که در گروه F، با تیم‌های ترکیه، چک و گرجستان همگروه است، روز شنبه در دومین بازی خود در مرحله گروهی یورو به مصاف ترکیه خواهد رفت.

نظر شما