شناسهٔ خبر: 67286033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانمایی افتخارات مردم مازندران در موزه دفاع مقدس استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: افتخارات مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس جانمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هیئت موسس مجمع خیرین دفاع مقدس با گرامی داشت یاد شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: در سفر‌های استانی رئیس جمهور یک اتفاق بی‌نظیر رخ داد که آن هم حضور و بازدید یک ساعته ایشان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بود و در تلاش هستیم رهنمود‌ها و بیانات ایشان را در قالب کتاب منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت مشخص دارد، افزود: این مرکز بزرگترین افتخار فرهنگی استان خواهد بود، چون خاص‌ترین و بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور است و از این جهت علاوه بر اعتبارات و ظرفیت‌های دولتی، برخی از وزارتخانه‌ها مثل وزارت نفت و راه شهرسازی و همچنین بنیاد مستضعفان را پای کار آوردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه علاوه بر آن ظرفیت ۳۰ درصدی خیرین سخاوتمند استان و حدود ۱۵ درصد ظرفیت واقفین را نیز هدفگذاری کردیم، اذعان داشت: امیدواریم با این ظرفیت سازی موزه افتخارات مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و مقاومت در یک برنامه کوتاه مدت به ثمر بنشیند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: سالانه ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه دانش آموز و دانشجو از این مجموعه بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل هیئت موسس مجمع خیرین دفاع مقدس، به نقش آفرینی خیرین دفاع مقدس به عنوان هسته مرکزی این هیئت تأکید کرد.

نظر شما