شناسهٔ خبر: 67285975 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

با رویکرد تولید محصول باکیفیت:

سبد محصولات ماد پارت گسترده‌تر می‌شود

عصر خودرو- محمد فرید احمدی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره آذرین ماد پارت راز در نمایشگاه قطعات تهران به شرح اهداف و روند شرکت پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، احمدی گفت: شرکت آذرین ماد پارت راز  از سال 1399 فعالیت خود را درزمینهٔ فروش و خدمات پس از فروش محصولات تولیدی هلدینگ رایزکو آغاز کرد. از سال 1400 به دستور ریاست هلدینگ رایزکو  حمیدرضا صمدی درزمینهٔ توسعه فعالیت خود درزمینهٔ افترمارکت حرکت رو به رشدی آغاز کرد. و با برنامه‌ریزی‌های جامع درفروش بازار، اخذ سهم بازار و همچنین فروش تعدادی و ریالی محصولات در بازار این هدف نمود پیدا کرد.

وی افزود: از سال 1401 به دنبال توسعه سبد کالایی از محصولات استراتژیک پرمصرف بازار استفاده کردیم. استراتژی رایزکو استفاده از محصول باکیفیت است و بر این اساس برحسب وظیفه سنگین تهیه محصول باکیفیت از اروپا را آغاز کردیم و سبد محصول را با انواع سوپاپ ، پلوس و سر پلوس و شمع تکمیل کردیم.
در انتهای 1402 باهدف کامل‌تر شدن محصولات استراتژیک، تست‌های دودسته محصول کمک‌فنر انواع خودرو و دیسک و صفحه کلاچ را آغاز کردیم که در پایان نیمه امسال این دو محصول به سبد محصولاتمان اضافه می‌شود.
در حال حاضر در مقابل رقبای سنگین خود در بازار خدمات پس از فروش اعم از ایساکو ، سایپایدک، کروز، عظام و جهان پارت ما در این دو سال رشد خوبی داشتیم و بنا داریم  طبق برنامه استراتژیک و سند راهبردی که تا  سال 1412 تهیه‌شده بتونیم جزو 10 شرکت برتر حوزه افترمارکت در ایران باشیم .

نظر شما