شناسهٔ خبر: 67285840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

ماجرای ارسال پیامک هشدارآمیز دادگستری تهران به شهروندان چیست؟/ عکس

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، با صدور یک پیامک، به شهروندان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، پیامک‌هایی برای شهروندان ارسال کرد و به هم‌وطنان در خصوص رعایت نکردن قانون و اخلاق در جریان انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، با صدور یک پیامک، به شهروندان هشدار داد و بر رعایت قانون و اخلاق در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، با صدور یک پیامک هشدارآمیز به شهروندان، بر رعایت قانون و اخلاق در فعالیت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، با ارسال پیامک به شهروندان تهرانی، درباره رعایت نکردن قانون و اخلاق در فعالیت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد و اعلام کرد که برای فعالیت‌های انتخاباتی، رعایت قانون و اخلاق الزامی است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیامکی هشدار داد که رعایت قانون و اخلاق در فعالیت‌های انتخاباتی الزامی است. 

پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران که برای تلفن‌های همراه ارسال شده به شرح زیر است: «جهت فعالیت‌های انتخاباتی در بستر فضای حقیقی و مجازی رعایت قانون و اخلاق الزامی است.»
پیامک هشدارآمیز دادگستری تهران

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان با حضور شش کاندیدای انتخابات شامل امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان، روز جمعه «هشتم تیرماه» برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب‌ها:

نظر شما