شناسهٔ خبر: 67285001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضاء تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین صدا و سیما و شرکت توزیع برق

شرکت توزیع نیروی برق و صدا و سیمای مرکز بوشهر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

صاحب‌خبر -
امضاء تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین صدا و سیما و شرکت توزیع برق
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این جلسه همکاران صدا و سیما از نزدیک با روش‌های نوین کنترل و پایش خطوط فشار متوسط و ضعیف، رصد زمان پیک بار ادارات، چگونگی پاسخگویی همکاران ۱۲۱ به درخواست‌های شهروندان و هم استانی‌ها بازدید کردند و آشنا شدند.

غلامرضا حشمتی افزود: هم استانی‌ها با نصب اپلیکیشن با انرژی می‌توانند از هزاران جایزه ارزشمند، با کاهش مصرف برق خود بهره‌مند شوند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد برق استان در بخش خانگی و خصوصا وسایل سرمایشی شامل اتفاق می‌افتد مردم استان بوشهرمی شود با تنظیم درجه کولر بر روی ۲۴ درجه و عدم استفاده وسایل پرمصرف برقی شامل اتو، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی در ساعات پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا ۱۶ مصرف خود را مدیریت نموده و از امتیازات و جوایز نفیسی برخوردارشوند.

حشمتی گفت: هوشمند سازی شبکه و استفاده از سامانه اسکادا از سایر دستاورد‌های شرکت در کنترل قطعی‌های برق، تسریع در رفع عیوب مشترکان می‌توان برشمرد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم اظهار داشت: در دو سال گذشته خاموشی‌های برق مشترکان کاهش چشمگیری داشته است.

مهدی حیدری افزود: صدا و سیمای بوشهر آمادگی همکاری در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق را دارد و این تعامل در حوزه انرژی منجر به استفاده بهینه مصرف و حفظ ذخایر انرژی برای آیندگان را در پی خواهد داشت.

نظر شما