شناسهٔ خبر: 67284724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ستاد‌های انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری در اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان گفت: ستاد‌های انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری در اصفهان فعال است.

صاحب‌خبر -

 معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت ستاد‌های انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری تاکنون در اصفهان در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان در استانداری گفت: از شش نامزد تأیید صلاحیت شده ریاست جمهوری، پنج کاندیدا بطور رسمی راه اندازی ستاد‌ها برای فعالیت انتخاباتی خود را اعلام و رییسان آنها نیز معرفی کرده اند.

محمدرضا جان نثاری افزود: تنها کاندیدایی که هنوز ستاد مشخصی را در استان اعلام نکرده، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی است

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

معاون استاندار اصفهان افزود: مدیریت استان در نشست اخیر با رییسان ستاد‌های انتخاباتی کاندیداها، تسهیل فعالیت آنها با هدف مشارکت افزایی را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی، پرهیز از حواشی و تخلفات انتخاباتی به رییسان ستاد‌ها یادآوری شده است و همه فعالیت‌ها باید بر اساس مُر قانون باشد.

جان نثاری افزود: بر اساس تقویم انتخابات، تمهیدات لازم برای همه فرایند‌ها در استان اندیشیده شده است و تلاش می‌کنیم هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم سطح آمادگی‌های استان را نیز در این زمینه تقویت کنیم.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه مشارکت همگانی در انتخابات مهمترین تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: حضور مردم در صحنه مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، از این رو ستاد انتخابات استان در روز‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، این مهم را در اولویت قرار داده است.

 سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

نظر شما