شناسهٔ خبر: 67281298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستادهای انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری در اصفهان فعال است

اصفهان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان از فعالیت ستادهای انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری تاکنون در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان نثاری روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان در استانداری افزود: از شش نامزد تأیید صلاحیت شده ریاست جمهوری، پنج کاندیدا بطور رسمی راه اندازی ستادها برای فعالیت انتخاباتی خود را اعلام و رییسان آنها نیز معرفی کرده اند.

وی ادامه داد: تنها کاندیدایی که هنوز ستاد مشخصی را در استان اعلام نکرده، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی است.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

معاون استاندار اصفهان افزود: مدیریت استان در نشست اخیر با رییسان ستادهای انتخاباتی کاندیداها، تسهیل فعالیت آنها با هدف مشارکت افزایی را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی، پرهیز از حواشی و تخلفات انتخاباتی به رییسان ستادها یادآوری شده است و همه فعالیت ها باید بر اساس مُر قانون باشد.

جان نثاری افزود: بر اساس تقویم انتخابات، تمهیدات لازم برای همه فرایندها در استان اندیشیده شده است و تلاش می‌کنیم هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم سطح آمادگی‌های استان را نیز در این زمینه تقویت کنیم.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه مشارکت همگانی در انتخابات مهمترین تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: حضور مردم در صحنه مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، از این رو ستاد انتخابات استان در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، این مهم را در اولویت قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما