شناسهٔ خبر: 67284629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس: صندوق رای را صندوق امانات می دانیم

استاندار فارس گفت: صندوق رای را صندوق امانت می دانیم و هرگز نسبت به این امانت خیانت نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه در نشست هم اندیشی احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف استان در شیراز افزود: باید به صندوق های رای اعتماد کنیم و در انتخابات هشتم تیرماه از میان ۶ نامزد حاضر به اصلح ترین فرد رای دهیم.

وی ادامه داد: سلامت و امنیت انتخابات پیش رو بر عهده ما است و می‌کوشیم که این امانتداری رعایت شود.

او اظهار کرد: نباید زیر بار تبلیغاتی که سعی می کنند در جامعه بی اعتمادی ایجاد کنند رفت.


استاندار فارس گفت: طی سه سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم اقدامات و زحمات زیادی را در کشور شاهد بوده ایم که باید تبیین شود و این حق دولت سیزدهم است که هرآنچه را که در این سه سال انجام داده در جامعه منعکس کنیم.

ایمانیه افزود: در شورای تامین استان مصوب کردیم که پارک جنت شیراز فضایی باشد که اگر گروه‌های سیاسی تقاضای تجمع داشتند در آنجا انجام شود اما تاکنون هیچ تقاضایی از سوی هیچ یک از جریان ها و گروه‌های سیاسی دریافت نشده است.

وی، در خصوص نشست با احزاب سیاسی استان نیز گفت: از ابتدای حضورم در جایگاه استانداری فارس تاکنون این چهارمین نشستی است که با احزاب و گروه‌های سیاسی استان داشته‌ام و معتقدم که باید از افکار و آرای مختلف در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها استفاده کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و چنانچه این انتخابات به دور دوم کشیده شود، رای‌گیری مرحله دوم چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما