شناسهٔ خبر: 67284514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار فرجی:

شهید رئیسی، رئیس جمهور مردمی بود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان گفت: شهید رئیسی، رئیس جمهور مردمی بود و همچنان آن محبت و دلسوزی را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در همایش روز بسیج اساتید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: اولین آشنایی بنده با شهید رئیسی به سال ۶۱ برمی‌گردد که وی دادستان همدان بود اما رئیسی سال ۱۳۶۱ با رئیسی ۱۴۰۲ هیچ فرقی نکرده بود و این دنیا بر شخصیت ایشان اثر نگذاشته بود.

وی با بیان اینکه هیچ گاه خاطرات خوش با این مرد فراموش نمی‌شود، ابراز کرد: شهید رئیسی، رئیس جمهور مردمی بود و همچنان آن محبت و دلسوزی را داشت.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان با بیان اینکه سال گذشته افتخار داشتم در خدمت آیت الله آل‌هاشم باشم، افزود: سال گذشته توفیق حضور در کنگره شهدای تبریز را داشتم که در آن اجلاسیه آیت‌الله آل هاشم به احترام پدرش از بالای سالن پائین آمد و کف سالن نشست و گفت من هیچ وقت بالاتر از پدرم قرار نگرفته‌ام.

وی با بیان اینکه هر یک از شهدای خدمت، شخصیت‌های والایی داشتند، گفت: امیرعبداللهیان دست راست شهید سلیمانی بود و مانند یک سرباز کنار حاج قاسم بود و کارهای ناتمام حاج قاسم را انجام داد.

سردار فرجی با بیان اینکه نیاز بود شهید رئیسی، یک سرتیم حرفه‌ای داشته باشد، عنوان کرد: سیدمهدی موسوی همه چیز را به جان خرید و سعی کرد آن آزادی را برای شهید رئیسی فراهم کند؛ این سه خلبان جزء نخبه‌های پرواز و حرفه‌ای‌ترین خلبانان بودند.

وی ضمن گرامیداشت آیت الله محمدی نیز بیان کرد: حداقل ۴۰ سال ایشان را می‌شناسم و در کلاس‌های او حضور داشتم، وی با آن نگاه مردمی در مراسم شهدا حضور پیدا می‌کرد و در بحران‌ها، حوادث و مشکلات همیشه در صف اول کمک بود و در منازل شهدای مدافع حرم حضور می‌یافت و از خانواده شهدا دلجویی می‌کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا نیز در ادامه اظهار کرد: چهار اصل محوری در برنامه‌های بسیج اساتید وجود دارد که شامل  پیگیری گفتمان رهبری، تشکل محوری در دانشگاه‌ها، هم افزایی با نهاد رهبری و جذب حداکثری از مجموعه کانون‌های بسیج اساتید است.

مهدی میرزاپور گفت: برنامه‌هایی را در طول سال طرح‌ریزی می‌کنیم از جمله برنامه‌های معرفتی، تبیینی، تفسیر قرآن کریم، نشست بصیرتی، فرهنگی، راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی، بازدیدهای علمی، اردوهای راهیان نور، بازدید از مناطق عملیاتی غرب که سال گذشته همه انجام شده است.

وی بیان کرد: جشنواره شهید چمران به منظور تجلیل از اساتید برتر و اساتید بازنشسته نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است که برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما