شناسهٔ خبر: 67364238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان بوشهر آزاد شدند

بوشهر- ایرنا - همزمان با عید سعید غدیر خم ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت ستاد دیه، خیرین و گذشت شاکیان از زندان‌های استان بوشهر آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر روز سه شنبه در این آیین گفت: یکی از سیاست‌های مهم دستگاه قضا حبس زدایی با استفاده از سیاست های جایگزین حبس است.

" مهدی مهر انگیز" با تبریک عید غدیر خم افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم و در هفته قوه قضاییه ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت خیرین، اعسار یا قسط‌بندی بدهی، ستاد دیه و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

وی یادآور شد: بدهی این مجرمان مالی یک هزار میلیارد ریال است که با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این زندانیان و برگشت به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

بیشتر بخوانید

بوشهر جزو پنج استان برتر در کاهش پرونده قضایی مسن معرفی شد

افزایش ۱۰ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادگستری بوشهر

مدیرکل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: ۹۰۰ میلیارد ریال هم از طریق آورده زندانیان، گذشت شاکیان و قسط‌بندی بدهی تامین شد.

مهرانگیز با قدردانی از مشارکت خیرین و ستاد دیه استان بوشهر در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی تصریح کرد: امسال برای دومین بار است که زندانیان جرایم غیرعمد مالی در این استان آزاد می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال در مجموع ۶۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی از زندان‌های استان بوشهر با مشارکت خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد می‌شوند و این روند همچنان ادامه دارد.

نظر شما