شناسهٔ خبر: 67284448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

معصومه امینی

مأموران پلیس استان قزوین از کشف جسد یک نوجوان در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر دادند، همچنین دستبند پلیس قزوین بر دستان سارق قرار گرفت، در عملیات‌های دیگر نیز خودروهای حامل بار قاچاق توقیف شدند و ۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

صاحب‌خبر -

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ علی زرینی، فرمانده انتظامی شهرستان آوج، اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک یک پسر نوجوان در یک استخر ذخیره آب کشاورزی، بلافاصله مأموران کلانتری آبگرم به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد نوجوان ۱۴ ساله حین بازی به داخل استخر ذخیره آب سقوط کرده و به‌دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده است و با تأیید مرگ این نوجوان توسط نیروهای اورژانس، جسد وی با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور سیکلت

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در خبر دیگری اظهار کرد: در پی سرقت به عنف یک دستگاه موتور سیکلت در شهرک دانش، مأموران پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. مأموران پلیس پس از اقدامات فنی پلیسی ۲ نفر سارق را در این زمینه شناسایی و بلافاصله در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پیشگیرانه پلیس، با تجهیز وسایل نقلیه خود به لوازم ایمنی و ضد سرقت استاندارد، از به سرقت رفتن آن‌ها پیشگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ایست پلیس به خودروهای حامل بار قاچاق

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان را در دستور کار خود قرار دادند. مأموران در این خصوص یک دستگاه خودروی سواری را در شهر اقبالیه متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۲۹ قلم انواع لوازم کوهنوردی قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران این یگان در عملیاتی دیگر یک دستگاه خودروی سواری را در آزاد راه قزوین- زنجان متوقف کرده و در بازرسی از آن ۴۲۰ عدد شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند. ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این خصوص ۲ نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی

سرهنگ مهدی حاجیان‌راد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین اظهار کرد: در راستای برخورد با عاملان فروش و عرضه اقلام قاچاق در واحدهای صنفی، بازدید از واحدهای صنفی فروش دخانیات در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و در بازدیدهای انجام شده که با اخذ دستور قضائی از واحدهای صنفی شهر قزوین انجام شد، ۱۵ هزار و ۹۰۸ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگارها حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما