شناسهٔ خبر: 67284447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگاهی به حوادث پایتخت؛

راننده وانت سارق از آب درآمد

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک راننده وانت به همراه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از پلیس پایتخت، سرهنگ محمد افشار روز پنجشنبه گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان که در حال انتقال سه دستگاه موتور سیکلت بود مشکوک شدند و آن را زیر نظر گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راننده وانت بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت پلیس متواری شد و ماموران بلافاصله ایست دادند ولی متهم بدون توجه به دستورات پلیس به فرار ادامه داد.

سرهنگ افشار تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، خودرو متهم متوقف و راننده دستگیر شد که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سه موتور سیکلت سرقتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل شد و شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد که هنگام پارک موتورسیکلت در معابر حتما از قفل های ایمنی استفاده کرده و موتورسیکلت‌های خود را به دزدگیر مجهز کنند.

راننده وانت سارق از آب درآمد

دستگیری سارق سابقه‌دار پایتخت

همچنین سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک نفر که در حال پرسه زنی میان خودروهای پارک شده بود، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران این فرد را تحت نظر گرفتند و در لحظه ای که متهم اقدام به باز کردن درب یکی از خودروهای پارک شده کرد، ماموران کلانتری او را دستگیری کردند، که متهم با رویت ماموران به صورت پیاده متواری شد. طی یک تعقیب و گریز کوتاه با هوشیاری و درایت ماموران پلیس متهم دستگیر شد.

سرهنگ امیری افزود: در بازرسی اولیه از متهم و کوله پشتی او، شیشه بر و تعدادی ابزار آلات حرفه ای سرقت کشف شد و طی بررسی‌های انجام شده متهم ۴۰ ساله دارای چند فقره سابقه سرقت محتویات خودرو بوده است.

به گفته وی متهم در ادامه به کلانتری منتقل شد و پس از تشکیل پرونده، برای تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند.

راننده وانت سارق از آب درآمد

کشف ۲ کیلو و نیم تریاک در پایتخت

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده سابقه‌دار مواد مخدر در تهران خبر داد و افزود: در این عملیات یک نفر فروشنده دستگیر و از کوله پشتی متهم مقدار ۲ کیلو و نیم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید.

سرهنگ مافی در ادامه گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه حین گشت زنی در خیابان عباسی به یک نفر که یک کوله پشتی بزرگ به همراه داشت مشکوک شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری فرد را متوقف کرده و پس از بازرسی اولیه از کوله پشتی وی مقدار ۲ کیلو و نیم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳ گرم مواد مخدر صنعتی کشف و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مافی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم دارای سوابق متعدد حمل و نگهداری مواد مخدر بوده و یکی از فروشندگان حرفه ای است که در این خصوص پرونده تشکیل شد و کشف جرائم دیگر متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما