شناسهٔ خبر: 67284443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تعامل جامعه دانشگاهی با جامعه حکمرانی کشور را برای حل مشکلات

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر همکاری و تعامل جامعه دانشگاهی با جامعه حکمرانی کشور را برای حل مشکلات بسیار ضروری دانست و گفت: شهید چمران الگویی با ارزش برای اساتید محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، باقر گرگین ظهر امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران اظهار داشت: امروزه دانشجویان بسیاری در سراسر جهان با دیدگاهی همچون شهید چمران در راه حق گام برداشته و علیه خونخواران عالم متحد شده‌اند.

وی با تاکید بر نقش مهم اساتید در شناسایی مسائل ضروری کشور و ارائه راهکار لازم برای حل آنها گفت: امروزه رسالت اصلی اساتید شناسایی مسائل ضروری کشور در راستای حل آنها محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر همکاری و تعامل جامعه دانشگاهی با جامعه حکمرانی کشور را برای حل مشکلات بسیار ضروری دانست و اذعان کرد: شهید چمران الگویی با ارزش برای اساتید محسوب می‌شود .

گرگین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در جمعه هفته آینده 8 تیر ماه افزود: اساتید ویژگی‌های نامزدهای ریاست جمهور اصلح را در اختیار دانشجویان برای انتخابی هوشمندانه قرار دهند.

اساتید در قبال دانشجویان احساس تکلیف کنند

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران، شهدای اساتید و دانشجو نقش اساتید در دانشگاه را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اساتید در قبال دانشجویان احساس تکلیف کنند.

مدرسی تبیین نقش شهید چمران را توسط اساتید به دانشجویان بسیار مهم خواند و افزود: شهید چمران در جبهه‌های علمی، نظامی و بصیرتی اقدامات بسیار شایسته‌ای را در دوران خود به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی ریل‌گذاری و اقدامات بسیار موثر در کشور انجام شد گفت: شایسته است در دولت آینده نیز اقدامات جهادی و موثر این شهید والامقام ادامه پیدا کند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

فرماندار بوشهر نیز در این همایش با بیان اینکه شهید چمران الگویی با ارزش برای اساتید است خاطرنشان کرد: اساتید می‌توانند با تبیین نقش مهم انتخابات در آینده کشور در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش به‌سزایی داشته باشند.

صالح رحیمی در پایان افزود: با رویکرد جهادی و انقلابی شهید جمهور و هیئت همراه اکنون بسیاری از زیرساخت‌های اساسی و مهم کشور به بهره‌برداری رسیده‌اند.

در این همایش از اساتید نمونه بسیجی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190/.

نظر شما