شناسهٔ خبر: 67284307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کاوه و رؤیای تکرار عملکرد فوق‌العاده مقابل مس (عکس)

کاوه رضایی مقابل مس رفسنجان در دو بازی رفت و برگشت لیگ تاثیرگذاری مستقیم داشته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاوه رضایی بهترین عملکرد فصل خود را مقابل مس رفسنجان داشته و در فینال جام حذفی می‌تواند عملکرد فوق‌العاده خود را مقابل این تیم کامل کند و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

رضایی در نیم فصل نخست چندان مورد توجه مورایس قرار نگرفت، اما بعد از افت رضا اسدی، مورایس از او بیشتر بازی گرفت و او در نقش یک گلزن و گلساز به خوبی در ترکیب تیم سپاهان جا افتاد و عملکرد خوبی داشت.

رضایی در این فصل لیگ برتر 5 گل و 4 پاس گل داده و تنها در مقابل مس رفسنجان توانسته در دو بازی رفت و برگشت تاثیرگذار باشد، او در بازی رفت مقابل مس با ارسال پاس گل تماشایی برای رضا شکاری تاثیرگذار بود و در بازی برگشت تک گل تیم سپاهان را مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند.

2045751

با توجه به بازی حساسی که سپاهان مقابل مس رفسنجان دارد به نظر می‌رسد که مورایس در این مسابقه از 3 هافبک میانی و دو وینگر استفاده کند تا برتری عددی را در میانه میدان در اختیار داشته باشد و شانس حضور کاوه رضایی در ترکیب اصلی اندک خواهد بود اما این بازیکن می‌تواند به عنوان جانشین و برگ برنده مورایس به میدان بیاید.

رضایی در صورتی که بتواند در بازی با مس‌رفسنجان روی گل‌های سپاهان تاثیرگذار باشد در هر سه دیداری که مقابل این تیم قرار گرفته تاثیرگذاری مستقیم داشته است و همچنین در مسیر قهرمانی به تیم خود کمک کرده است.

دیدار سپاهان و مس رفسنجان ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما