شناسهٔ خبر: 67283612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آسفالت ۲۴۰ هزار مترمربع معابر روستایی در گناباد

آسفالت و سنگ فرش ۲۴۰ هزار متر مربع از معابر روستایی دستاورد و یادگار مهم سه سال فعالیت دولت سیزدهم در شهرستان گناباد به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

 

آسفالت ۲۴۰ هزار مترمربع معابر روستایی در گناباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی  فرماندار گناباد روز پنج‌شنبه در نخستین جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی توسعه و عمران گناباد با اشاره به رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم در عمران و توسعه زیربناهای مناطق شهری و روستایی گفت: این حجم آسفالت در مدت سه سال اقدامی شاخص و مهمی است که با اهتمام این دولت محقق شد.

رضا نصیری افزود: ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان گناباد نیز در سال جاری آسفالت و سنگ فرش می شوند.

فرماندار گناباد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۲۶ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان با صرف اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال گازرسانی شد و اکنون تمام مناطق این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

نصیری افزود: در دولت سیزدهم ثابت شد که در خدمت به مردم هیچ بن بستی وجود ندارد و برخی از طرح های مهم که حدود ۲۹ سال گذشته متوقف شده بودند با اهتمام این دولت به بهره برداری رسید که از جمله آن‌ها می توان به فرودگاه گناباد اشاره کرد.

او گفت: جایگاه فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد از نظر تعداد پروازها و سطح فعالیت از زمان آغاز فعالیت (۹ ماه گذشته)‌ تاکنون از رتبه ۶۷ به ۴۷ در بین فرودگاههای کشور ارتقاء‌ یافته است.

نظر شما