شناسهٔ خبر: 67283348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

نخستین کلینیک تخصصی خواندن بزودی افتتاح می شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در دهه ولایت و امامت سال جاری کتابخانه‌ خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی، نخستین کلینیک تخصصی خواندن، اتاق علم و ساختکده در شهرستان طارم افتتاح خواهدشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد رضاخانی با اشاره به افتتاح و بازطراحی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: امروزه شاهد ایجاد تحول و نگاه جدیدی در کتابخانه‌ها هستیم بطوری که درحال حاضر کتابخانه‌ها بزرگ‌ترین شبکه خدمات‌رسان پایدار فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه امروزه در کتابخانه‌های عمومی کشور خدمات جدیدی برای کتابخانه‌ها پیش‌بینی شده و در استان زنجان نیز در حال اجرای خدمات جدید کتابخانه‌ای هستیم، افزود: امروزه در کتابخانه‌های عمومی کشور خدمات جدیدی برای کتابخانه‌ها پیش‌بینی شده است، در استان زنجان نیز در حال اجرای خدمات جدید کتابخانه‌ای هستیم.

مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان تصریح کرد: رویکرد جدید کتابخانه‌ها در تاسیس و بازطراحی کتابخانه‌های جدید نمود دارد، در جامعه کنونی اگر کتابخانه را تنها به قرائت خانه تبدیل کنیم و کتابخانه صرفا سالن مطالعه و قفسه کتاب داشته باشد، مطلوب نیست و موفق نخواهیم شد.

رضا خانی، ادامه داد: درحال حاضر در استان زنجان ۱۰۲ باب کتابخانه عمومی وجود دارد که ۱۸ باب کتابخانه مشارکتی، ۳۶ باب کتابخانه روستایی و ۵ کتابخانه سیار هستند که در روزهای آینده شاهد افتتاح و بازگشایی  کتابخانه‌های دیگری در استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در دهه ولایت و امامت سال جاری کتابخانه‌ خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان طارم، بخش ساختکده و اتاق علم کتابخانه سید افضل موسوی زنجان، کتابخانه‌ سهروردی زنجان افتتاح و بازگشایی خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در بازطراحی کتابخانه سهروردی زنجان، اتاق مشاوره، کلینیک خواندن و فضای کار اشتراکی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: افتتاح اتاق علم و ساختکده نیز فرصتی عالی برای حضور کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بازی و آزمایش‌های علمی است.

انتهای پیام/

نظر شما