شناسهٔ خبر: 67283294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون حقوقی رئیس جمهور:

شهید آیت الله رئیسی ایران را از انزوا خارج کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: شهید آیت الله رئیسی در ۳۳ ماه فعالیت خود انقلاب را به ریل خود برگرداند و با برطرف کردن انحراف‌های عمیق، موفق شد کشور را از انزوا خارج کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد دهقان در یادواره شهدای غریب در اسارت استان بوشهر و بزرگداشت سید آزادگان زنده یاد حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد اظهار داشت: در دهه ۹۰ اقتصاد کشور تعطیل و رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری به صفر رسیده است.

وی افزود: با تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی و تیم منسجم دولت سیزدهم، کشور در ۳۳ ماه به رشد مناسب چهار درصدی رسیده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور فردا را فدای امروز نکرد و راه این شهید والا مقام باید با انتخاب فردی آگاه و معتقد ادامه یابد.

دهقان ادامه داد: در انتخابات پیش رو دولت رسالت خود را بر بیطرفی بنا نهاده و تنها در اندیشه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

وی عنوان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده در مسیر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فضای خوبی برای رقابت و مشارکت در کشور شکل گرفته است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: انتخابات در کشور تنها انتخاب یک نفر نیست و چنانچه فرد منتخب یک درجه بالاتر باشد وی یک درجه کشور را بالاتر می‌برد.

دهقان عنوان کرد: ریاست جمهوری عرصه اشراف بر موضوعات کشور و تصمیم گیری است و این نیاز دو مقوله از نیاز‌های مهم برای مدیران اجرایی کشور به شمار می‌رود.

در این آیین از کتاب خاطرات زمستان می‌گذرد نوشته محمد علی بصری آزاده هم بندی معاون حقوقی رئیس جمهور در دوران اسارت و جانباز سرافراز دفاع مقدس رونمایی شد.

<div id="video-display-embed-code_11234972"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264349/11234972?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما