شناسهٔ خبر: 66682795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری دومین کنگره استانی دختران اثرگذار استان بوشهر

دومین کنگره استانی دختران اثرگذار استان بوشهر با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان برگزار و از ۴۰ دختر اثرگذار تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری دومین کنگره استانی دختران اثرگذار استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز بوشهر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان در این آیین گفت: سند راهبردی حوزه زنان وزارت آموزش و پرورش ۷ محور دارد از جمله ارتقا هویت اسلامی ایرانی، گفتمان سازی الگوی سوم زن مسلمان، زیست عفیفانه، نشاط اجتماعی و محرومیت زادیی که تمامی برنامه‌ها در سطح استان‌ها در حال اجراست.

عاطفه سادات مدبرنژاد افزود: هدف ما در نظام تعلیم و تربیت، تربیت نسلی شایسته است که پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر هم گفت: هدف از برگزاری این کنگره هویت بخشی و فضاسازی برای بروز استعداد‌های دختران هم‌استانی است.

رقیه زنگنه نژاد افزود: برای توانمندسازی دختران نوجوان و مهارت افزایی آن‌ها در حوزه اشتغال و کارآفرینی برنامه‌هایی در استان در دست اجراست.

وی اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها شبکه‌سازی دختران و پیش گامی آن‌ها برای حل مسائل و مشکلات استان است، چون ایده‌های دختران می‌تواند در زمینه‌های مختلف راهگشا باشد.

<div id="video-display-embed-code_11116800"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235153/11116800?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما