شناسهٔ خبر: 67282994 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

چند نشانه که ثابت می‌کند با دخترانه‌ترین انتخابات تاریخ طرفیم

به نظر می‌رسد این انتخابات، دخترانه‌ترین انتخابات دوران است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به نظر می‌رسد این انتخابات، دخترانه‌ترین انتخابات دوران است. دو شب پیش قالیباف دخترش را به صداوسیما فرستاد، او صحبت‌هایی کرد که تا چند ساعت و حتی تا همین حالا و به موازات ماجرای فاضلی، تیتر یک رسانه‌هاست. لحن حرف زدن مریم قالیباف و میمیک صورتش خیلی جلب توجه کرده، او البته در قیاس با دختر پورمحمدی هم قرار گرفته است.

پورمحمدی که به هر حال و تا پیش از این انتخابات چهره‌ای جدی و شاید خشک به نظر می‌رسید، حالا اما رفته رفته خودش را ری‌برندینگ کرده، او دیشب دخترش را هم با خودش همراه کرد، دخترش اما از مسائل شخصی نگفت، از تحریم و تورم گفت، همین لحظاتش برخی کاربران را اکلیلی کرده! این که یک روحانی در سطح پورمحمدی، دخترش را روی آنتن می‌آورد، او هم از تحریم می‌گوید، نشان می‌دهد که تیم رسانه‌ای پورمحمدی احتمالا زبده‌تر از تیم قالیبافی‌هاست.

چند نشانه که ثابت می‌کند با دخترانه‌ترین انتخابات تاریخ طرفیم

در این میان دختر پزشکیان هم در معمولی‌ترین شکل ممکن و بدون هیچ حاشیه خاصی جلوی دوربین آمد، نه اکت مثبتی داشت و هیچ کنش منفی‌ای! از آن طرف اما نگاه جلیلی‌چی‌ها به دختران جنجالی‌تر از دیگران است، دیروز برخی منابع ادعا کردند گه تصاویری از ستاد جلیلی آمده که در آن به دختران بابت حجاب تذکر می‌دادند، دیشب هم که او امیرحسین ثابتی را در برنامه تلویزیونی مربوط به زنان، به عنوان نماینده خودش فرستاد، اقدامی که خب به گمان برخی خیلی عجیب است.

چند نشانه که ثابت می‌کند با دخترانه‌ترین انتخابات تاریخ طرفیم

از دختر زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی هم خبری نیست، البته برخی می‌گویند چون احتمال انصراف این دو نفر زیاد است، آن‌ها خیلی فکر شده و رسانه‌ای رفتار نمی‌کنند!

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما