شناسهٔ خبر: 67282940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشن بزرگ غدیر در قزوین برگزار خواهد شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جشن بزرگ عید غدیر در شهر قزوین با همکاری مجموعه‌های مردمی و تعدادی از سازمان‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در خیابان شهدا برگزار خواهد شد که بیش از ۷۰ موکب برای ارائه خدمات متنوع اعلام آمادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، یوسف پورآرین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی ادامه داد: سند اعتلای انقلاب اسلامی طی سالیان اخیر با تاکید مقام معظم رهبری تدوین و اجرایی شد. در سند اعتلای انقلاب اسلامی، که به دستور رهبر معظم انقلاب تدوین شد، به عرصه جهاد تبیین تاکید شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در سالیان اخیر سازمان تبلیغات اسلامی توجه ویژه را به حوزه بانوان و توانمندسازی آن داشته است. تا کنون بیش از 5 هزار نفر از بانوان قزوینی در سطح استان در حوزه ی جهاد تبیین در شبکه بانوان مجاهد فعال هستند.

پورآرین با اشاره به شبکه تشکیلاتی(دختران حاج قاسم) در استان قزوین این چنین اظهار داشت: ایجاد شبکه کنشگران دختر، تحت عنوان شبکه «دختران حاج قاسم» دیگر برنامه‌ای است که دختران متوسطه اول و دوم سازماندهی شده شده و فعالیت تبیینی انجام می دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: جشن بزرگ رای اولی های استان قزوین نیز با حضور پرشور رای اولی ها با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تقویت شبکه امامان محله از دیگر حوزه هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی در چند سال اخیر به صورت ویژه به آن پرداخته است و تاکنون در سطح استان قزوین 56 امام محله در 55 نقطه از استان قزوین سازماندهی شده است.

پورآرین عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه ی فرزندآوری، عفاف و حجاب و... ویژه امامان محله برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به برپایی جشن بزرگ غدیر در استان قزوین افزود: جشن بزرگ عید غدیر در شهر قزوین با همکاری مجموعه‌های مردمی و تعدادی از سازمان‌ها از ساعت 16 تا 22 در خیابان شهدا برگزار خواهد شد که بیش از 70 موکب برای ارائه خدمات متنوع اعلام آمادگی کرده اند.

پورآرین در پایان تاکید کرد: ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها این جشن خیابانی اجرا خواهد شد و تا به امروز بیش از 240 موکب در سطح استان قزوین برای ارائه خدمات اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/.

نظر شما