شناسهٔ خبر: 67282577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پس لرزه تحریم سپاه پاسداران از سوی کانادا /بروجردی: باید پاسخ کانادا را بدهیم

نماینده لارستان در مجلس گفت: باید به گونه‌ مناسبی پاسخ دولت کانادا برای انجام اقدام غیرمنطقی و غیرقانونی و برخلاف همه موازین بین المللی علیه سپاه پاسداران را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاءالدین بروجردی در واکنش اقدام خصمانه دولت کانادا در ترویستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام کانادا درباره سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی غیرقانونی، غیرمنطقی و سیاسی برای خوشایند رژیم شکست خورده صهیونستی است. در این زمینه لابی صهیونیست‌ها نقش اول را ایفا می کنند.

وی در گفت و گو با ایسنا ضمن حمایت دائمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی و محور اقتدار ملی، گفت: این اقدام کانادا هیچ گونه تاثیری در اقتدار نظام نخواهد داشت.

بروجردی با محکوم کردن این اقدام دولت کانادا تاکید کرد که باید به گونه‌ مناسبی پاسخ دولت کانادا برای انجام این اقدام غیرمنطقی و غیرقانونی و برخلاف همه موازین بین المللی را داد.

وی یادآور شد: هیچ کشوری نمی تواند چنین اقدامی را نسبت به نیروهای رسمی و مسلح کشور دیگری انجام دهد لذا این اقدام سیاسی صهیونیستی دولت کانادا فاقد هرگونه ارزش بین المللی است.

27211

نظر شما