شناسهٔ خبر: 67329207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا

در جلسه علنی امروز طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا، اعلام وصول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در جلسه علنی امروز (یکشنبه سوم تیرماه) قوه مقننه طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا از سوی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

حمیدرضا حاجی بابائی نایب رئیس مجلس پس از اعلام وصول این طرح در این باره گفت: دولت کانادا که از حامیان سرسخت کودک کش صهیونیستی و هیچگونه ارزشی برای حقوق بشر قائل نیستند متاسفانه اخیرا سپاه پاسداران پر افتخار جمهوری اسلامی را که برای مبارزه با تروریست در منطقه صدها شهید تقدیم جهان، اسلام و حقیقت کرده است را تروریست اعلام کرد.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرحی که با قید فوریت پیگیری خواهد شد این اقدام نابخردانه دولت کانادا را در رابطه با این اقدام ناشایست آنها با قدرت محکوم می‌کنند و طرحی را تصویب می‌کنند که ارتش دولت کانادا تروریست اعلام شود تا از این به بعد هیچ کشوری به خود اجازه ندهد در مورد نیروهای مسلح پرافتخار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماد مردمی و حق طلبانه و نماد شهادت طلبی برای حقیقت است را این چنین مورد هجمه قرار دهد. ان شاءالله نمایندگان ما پرقدرت این حرکت را محکوم می‌کنند.

نظر شما