شناسهٔ خبر: 67282523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرپرست ریاست جمهوری عنوان کرد:

پیگیری مستمر کار‌ها، عامل توفیق مسئولانی مانند شهید رئیسی

محمد مخبر در آیین افتتاح راه آهن رشت – کاسپین گفت: شهید رئیسی در زمان خدمتش برای تکمیل کریدور شمال به جنوب، مرتب با روسای دولت کشور‌های همسایه مذاکره می‌کرد.

صاحب‌خبر -

پیگیری مستمر کار‌ها، عامل توفیق مسئولانی مانند شهید رئیسیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در مراسم افتتاح مسیر ریلی رشت – کاسپین با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید ، عامل توفیق شهید رئیسی در کنار مسائل اعتقادی و تبعیتش از مقام معظم رهبری را، پیگیری مستمر کار‌ها عنوان کرد.

محمد مخبر افزود: شهید جمهور در امور مدیریتی کشور عزم جدی داشت و برای مزیت‌ها و اولویت‌های کشور مانند مشکلات آب، برق و گاز تلاش می‌کرد تا تصمیم گیری‌های کلان با توجه به این اولویت‌ها گرفته شود.

وی افزود: شهید رئیسی با روسای دولت کشور‌های همسایه در خصوص توسعه راه‌های ارتباطی بین ۲ کشور از جمله کریدور شمال جنوب موسوم به نوستراک مداوم در مذاکره بود.

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه گفت: نیرو‌های های جوان و نخبه از سرمایه‌های ارزشمند انسانی و از عوامل اقتدار کشور است که شهید رئیسی در طول خدمتش توانست با بهره گیری از این ظرفیت عظیم مشکلات فراوانی را برطرف کند.

محمد مخبر با بیان اینکه در حال حاضر کشور ما در شرایطی قرار دارد که در دنیا اثرگذار است، افزود: سران دیگر کشور‌ها به تصمیم‌های ایران اهمیت داده و در کوتاه‌ترین زمان به این تصمیم‌ها واکنش نشان می‌دهند که این امر اقتدار ایران را در دنیا نشان می‌دهد.

نظر شما