شناسهٔ خبر: 67282159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با هدف نظارت بر بازار انجام شد؛

بازرسی از ۶۳ واحدصنفی در روستاهای بخش مرکزی قزوین

قزوین- مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان از ۶۳ واحد صنفی در روستاهای بخش مرکزی قزوین طی شبانه روز گذشته بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری اظهار کرد: بازرسان این سازمان از ۶۳ واحد صنفی در روستاهای بخش مرکزی قزوین طی شبانه روز گذشته بازدید کردند.

وی افزود: این واحدهای صنفی شامل نانوایی، مرغ فروشی، سوپرمارکت، فروشگاهها، مواد لبنی و میوه فروشی بوده که طی چند اکیپ بازرسی بصورت صبح و بعداظهر و گشت مشترک بازرسان این سازمان با فرمانداری، صمت و بسیج اصناف انجام شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: طی این بازرسی ها سه واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم نصب نرخنامه، عرضه خارج از شبکه و عدم حضور صاحب پروانه کسب، دو واحد میوه فروشی برای عدم رعایت مقررات صنفی و دو واحد صنفی سوپرمارکت به دلیل گرانفروشی متخلف شناخته شده و به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری یادآور شد: همچنین با توجه به توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در سطح فروشگاههای استان، بازرسان این سازمان بطور مستمر و منظم از واحدهای عرضه کننده این کالای اساسی بازرسی می‌کنند و بر نحوه توزیع، رعایت قیمت و نصب بنر واحدها نظارت دارند.

این مسئول یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما