شناسهٔ خبر: 67282072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ملارد:

حضور مردم در انتخابات، تشییع میلیونی شهدای خدمت را تکمیل می کند

ملارد- سرپرست فرمانداری ملارد گفت: حضور پرشکوه مردم با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق های رای، تکمیل کننده تشییع میلیونی شهدای خدمت خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی، ظهر پنج شنبه در جمع اساتید آموزشکده فنی کشاورزی شهریار در بخش صفادشت در سخنانی گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری، آثار و پیامدهای بسیار مثبتی را برای آینده کشور در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی مبتنی بر خدمت صادقانه و شبانه‌روزی را در کشور پایه‌ریزی کرد، افزود: در گام اول افزایش مشارکت و در گام بعدی نوع انتخاب مهم است که قطعاً مردم عزیز ایران بهترین فرد را در تراز انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

اسدی با اشاره به برخی دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد: افزایش فروش نفت به میزان ۲ میلیون بشکه در روز، رایگان شدن بیمه سلامت تا دهک پنجم، اجزای رتبه بندی معلمان بعد از ۴۵ سال بخشی از این دستاوردهاست.

سرپرست فرمانداری ملارد عنوان کرد: رئیس جمهور شهید، به عنوان نمادی از اعتقادات و ارزش‌های انقلابی، با ایثار و تلاش در راستای تحقق عدالت، برابری و رفاه مردم، در خدمت مردم بود که باید راه نورانی اش را با تمام توان ادامه دهیم.

نظر شما