شناسهٔ خبر: 67328358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

روحانیون ساختار قوی نظام اسلامی را تبیین کنند

سنندج_نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان رسالت روحانیون و مبلغان دین را در عرصه انتخابات خطیر توصیف کرد و گفت: روحانیون باید ساختار قوی نظام جمهوری اسلامی را بخوبی تبیین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طاها توکلی پش از ظهر یکشنبه در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در سنندج، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روحیه امید را به افکار عمومی تزریق می‌کند و موجبات عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند پس از این حادثه تلخ مردم باید جمع شوند و رئیس جمهور کشور را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزاری انتخابات و مشارکت مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید رئیس جمهور شایسته را بر اساس عزت، حکمت و مصلحت برای چهار سال انتخاب کنند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات افزون بر اینکه خلق حماسه ملی، وفاق ملی، همدلی و وحدت ملت ایران را جهانیان نشان خواهد داد، سبب عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

توکلی با اشاره به اینکه چشم و نگاه امید مردم مظلوم غزه به کشور ایران است، تاکید کرد: با مشارکت حداکثری مردم و حضور در عرصه انتخابات امید این ملت را به یاس مبدل نکنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به خصوصیات بارز شهید رئیسی و روحیه خستگی ناپذیری و پرتلاش وی گفت: مردم به رئیس جمهوری شایسته و با استعداد و مشابه خصوصیات رئیس جمهور شهید رأی دهند.

وی با اشاره به امنیت و آسایش حاکم بر کشور افزود: شهادت دکتر رئیسی انسداد جمهوری اسلامی نیست با رأی به رئیس جمهور اصلح مسیر حرکت دکتر رئیسی باید استمرار پیدا کند.

وی رسالت روحانیون و مبلغان دین را در عرصه انتخابات بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: روحانیون موظفند ساختار قوی نظام جمهوری اسلامی را بخوبی تبیین کنند.

توکلی یادآورشد: انتخاب نامزد رئیس جمهوری باید با معیارها و ملاک‌های رئیس جمهور شهید انطباق داشته باشد.

نظر شما