شناسهٔ خبر: 67328387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان:

تنها راه بهبود شرایط کشور حضور در انتخابات است

ساری- عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان تنها راه بهبود شرایط کشور را حضور در انتخابات دانست و گفت: صندوق رای مهمترین تامین کننده آزادی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر, محمد جواد ظریف پیش از ظهر یکشنبه در همایش انتخاباتی پزشکیان در جمع فرهنگیان ساری با بیان اینکه اجازه بدهید کشور را با صداهای مختلف بسازیم، افزود: اجازه بدهید در دنیا سرافراز باشیم و قدرتمندان ببینند مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی یک فرد آزاد اندیش را انتخاب می‌کنند.

وی با عنوان اینکه ایران هزاران سال است که آماج حملات قرار دارد و هر کس که به این کشور حمله کرده خودش به شکل ایران درآمد، تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی نتوانست از پس جمعیت مردم مظلوم غزه برآید.

وزیر سابق امور خارجه کشور با اظهار اینکه حمایت و اقتدار مردم سبب شد که حکومت حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندهد، اقتدار کشور را در گرو حمایت مردم دانست و افزود: این افتخار را با حضور در پای صندوق‌های رأی کامل کنیم.

ظریف پزشکیان را فردی متخصص و دلسوز معرفی کرد و گفت: مردم همواره در تاریخ اعجاز آفریدند و روز جمعه نیز تعیین می‌کنند چه کسی در پاستور باشد.

وزیر سابق امور خارجه کشور با عنوان اینکه صندوق رأی مهمترین تأمین کننده آزادی کشور است، یادآور شد: ما خواهان ایران سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی می‌گفت برجام نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر افزود: اما چرا عده‌ای می‌گویند برجام خیانت است و برجام کلاه بر سر مردم بود.

ظریف با بیان اینکه برخی می‌خواهند کشور را به دو دسته تقسیم کنند، تصریح کرد: نیامدن به پای صندوق‌های رأی به معنای اعتراض نیست و شرکت نکردن در انتخابات به این معناست که اجازه دهیم اقلیت بر اکثریت حاکمیت کنند.

وی تنها راه بهبود شرایط کشور را حضور در پای صندوق‌های رأی معرفی کرد و گفت امروز گوی میدان در اختیار ماست و باید سرنوشت کشور را بسازیم.

نظر شما