شناسهٔ خبر: 67562261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار بیرجند:

اخذ موافقت استانداری برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری

شهردار بیرجند گفت: موافقت استاندار خراسان جنوبی برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی بهترین امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در بازدیدی سرزده از سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند، ضمن قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان این مجموعه، مشکلات مجموعه را بررسی و پای صحبت‌های پرسنل نشست.

وی از اخذ موافقت استانداری برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری به‌عنوان کاری بزرگ و ماندگار خبر داد و افزود: البته تحقق این مهم، مستلزم مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند است.

شهردار بیرجند در ادامه به اقدامات زیرساختی و زیربنایی شهرداری بیرجند در ۲۸ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در پروژه‌های پیاده روسازی شهرداری در خیابان‌های کارگران، ۱۷ شهریور، حکیم نزاری، طالقانی و ابتدای مدرس، هدف ما تنها زیباسازی نبوده و نیست و همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مباحث زیرساختی و تعویض تأسیسات شهری شامل فیبر نوری شرکت مخابرات و زیرساخت‌های برق و آب نیز مدنظر بوده و در حقیقت، پیش بینی‌های صورت گرفته در این پروژه‌ها تا ۵۰ سال آینده جوابگوی نیاز شهر خواهد بود.

بهترین همچنین به برخی پروژه‌های شاخص و زیربنایی شهرداری در این دوره اشاره و تصریح کرد: بزودی شاهد تحقق سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که این حجم تزریق سرمایه در تاریخ شهر و شهرداری بیرجند بی سابقه است، خواهیم بود.

به گزارش ایمنا در پایان این جلسه، رئیس و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند نیز با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه بهترین، در خصوص برخی مسائل کاری، نظرات خود را بیان کردند.

نظر شما