شناسهٔ خبر: 67562246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گرمسار:

طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خط ریلی آغاز شد

گرمسار- فرماندار گرمسار از کلنگ زنی طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خط ریلی خبر داد و گفت: این خط سه کیلومتر طول خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

رضا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طرح اتصال ریلی ایستگاه راه آهن گرمسار به منطقه ویژه اقتصادی کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این طرح آغاز گام عظیم در جا به جایی کالا برای صنعتگران و تجار است.

وی بابیان اینکه این طرح سه کیلومتر وسعت دارد، افزود: هدف از اجرای این پروژه افزایش فعالیت منطقه اقتصادی است.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه این پروژه ظرفیت مهمی برای جذب سرمایه گذاران و افزایش سرعت در انتقال کالا است، ابراز داشت: با اتصال این منطقه ویژه اقتصادی به شبکه ریلی این امکان را فراهم می‌کند که جا به جایی کالا برای صادرات با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

خانی بابیان اینکه اتصال منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به خطوط ریلی مزیت خوبی را برای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این ناحیه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این قابلیت در نهایت به رشد و توسعه شهرستان و استان منتهی خواهد شد.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید همه زیرساخت‌ها مهیا باشد، افزود: خوشبختانه گرمسار به دلیل نزدیکی به پایتخت، امکان دسترسی جاده و ریلی می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و مهاجرت سر ریز جمعیت تهران به این ناحیه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم کاظم منش مدیرکل راه آهن تهران و مدیران ارشد وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی نیز حضور داشتند.

نظر شما