شناسهٔ خبر: 67282068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان قزوینی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، گفت: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی، صنعتی در کنار دستگاه قضایی باید در رفع موانع تولید طبق قوانین و مقررات با واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در استان همکاری لازم را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور تولید کنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و ما باید برای استمرار فعالیت این واحد ها که موجب اشتغال زایی پایدار در استان شده اند، تلاش کنیم.

دادستان و انقلاب مرکز استان قزوین افزود: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی، صنعتی در کنار دستگاه قضایی باید در رفع موانع تولید طبق قوانین و مقررات با واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بنای ما در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبتنی بر حمایت از تولید و تحقق شعار جهش تولید و مشارکت مردم، حمایت و رفع موانع واحد هایی است که به صورت جهادی برای توسعه اقتصادی استان تلاش می کنند .

به گزارش تسنیم، در این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی استان مورد برررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز صادر شد.

انتهای پیام/

نظر شما