شناسهٔ خبر: 67281982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان:

رئیس‌جمهور آیندە باید نگاە عدالت‌محوری بە اقوام مختلف داشتە باشد

دلنیا گوهری‌نژاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رئیس جمهور آیندە کشور باید نگاە عدالت محور بە همە استان‌ها و اقوام داشتە باشد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر دریایی امروز (۳۱خرداد) در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: امنیت پایدار این روزهای ایران را مدیون شخصیت بزرگ و رهبری فرزانە هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامە بر مشارکت حداکثری و حضور مردم استان کردستان در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب اقتدار و اقتدار سبب امنیت بالا در کشور می‌شود، امنیتی کە تمام کشورهای دنیا بە دنبال آن هستند.

دریایی افزود: رسانەها باید در آگاەسازی مردم در انتخاب رئیس جمهور اصلح و مشارکت در انتخابات فعال باشند و کسی را انتخاب کنند کە برای آیندە کشور و استان کردستان موثر باشد.

وی با اشارە بە اینکە شهید رئیسی در طول سە سال، سەمرتبە بە استان کردستان سفر و با مردم دیدار چهرە بە چهرە داشتند، افزود: باید کسی را بە عنوان رئیس جمهور آینده کشور انتخاب کرد کە بە معیارها و شاخص‌های شهید رئیسی نزدیک و نگاە عدالت محوری بە استان‌ها و اقوام داشتە باشد.

دریایی با تاکید براینکە رسانەها و هنرمندان باید در رویداد هشتم تیرماە نقش آفرینی کنند، ادامە داد: هنرمند کردستانی بە خوبی می‌داند معنی امنیت را و بدون شک در انتخابات پیش‌رو تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما