شناسهٔ خبر: 67281930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی: عزت امروز ایران در دنیا انکارناپذیر است

مهاباد- ایرنا- مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا انکارناپذیر است، گفت: رییس جمهور آینده باید علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات مردم نسبت به پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی برنامه ریزی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید آزاد موسوی روز پنجشنبه در نشست با ماموستاهای اهل سنت مهاباد با بیان اینکه امروزه در سطح منطقه هیچ حرکتی بدون در نظر گرفتن سیاست جمهوری اسلامی انجام نمی شود، افزود: نگاه رییس جمهور آینده نیز باید ارتقای بیش از پیش جایگاه کشور در سطح جهانی و تلاش برای تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: جامعه ما در شرایط کنونی نیاز به رییس جمهوری دارد که نام ایران و انقلاب اسلامی را بیش از پیش در مجامع بین المللی پر آوازه کند و جلوی توسعه فرهنگ غربی را بگیرد.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: تمدن اسلام با انقلاب شکوهمند اسلامی تجدید حیات پیدا کرد و اکنون وظیفه نخبگان و عالمان جامعه است تا اندیشه تمدن نوین اسلامی را پیگیری و اجرایی کنند.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی: عزت امروز ایران در دنیا انکارناپذیر است

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این نشست با بیان اینکه انتخابات یکی از سنگرهای مقابله با دشمنان است، افزود: مشارکت حداکثری در رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری تیری به سوی دشمنان و خنثی کردن توطئه های شوم آنان برای ملت پر افتخار ایران اسلامی است.

حسن عباسی اضافه کرد: دشمنانی که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات ترغیب می کنند، هیچ گونه دلسوزی را برای اهل تسنن و تشیع ندارند و تنها به دنبال منافع خود از راه شکاف بین مردم و نظام هستند.

وی شرکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز انتخاب فرد اصلح دانست و گفت: مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، زمینه را برای اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه هموارتر می کند.

نظر شما