شناسهٔ خبر: 67485160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

زاکانی:

جلیلی پرچم شهید جمهور را بالا نگه می‌دارد

اصفهان_شهردار تهران گفت: شهید رئیسی خود را خادم و نوکر مردم می‌دانست و سعید جلیلی به دنبال بالا نگهداشتن پرچم اوست و علت مخالفت‌ها همین امر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شامگاه سه شنبه در گردهمایی بزرگ حامیان سعید جلیلی در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: روز جمعه تجلی مردم سالاری دینی است و مردم سالاری دینی و آزادی و حق انتخاب موهبت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز دو گزینه برای انتخاب ریاست جمهوری داریم که هردو کارنامه دارند و البته یکی از آنان برنامه‌ای ندارد و با کلی گویی نمی‌شود کشور را اداره کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه وزیر ارتباطات دولت آقای روحانی در ستاد آقای پزشکیان مسئولیت دارد، افزود: این افراد رقیب خودشان را منصفانه نقد نمی‌کنند و وزیر راه و شهرسازی دولت آقای روحانی افتخار می‌کند که حتی یک خانه هم نساخته و این ننگ است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی خود را خادم و نوکر مردم می‌دانست و سعید جلیلی به دنبال بالا نگهداشتن پرچم اوست و علت مخالفت‌ها با او همین امر است.

زاکانی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانستند و در جمع کارگران معدن حضور نمی‌یافت و کارگران می‌گفتند که ما ۸ سال رئیس جمهور نداشتیم و او صبح جمعه گرانی بنزین را متوجه شده بود.

وی یادآور شد: سال ۸۸ زمانیکه ملت انتخاب کردند و آنها انتخاب نشدند علیه قانون قیام کردند و دنبال یک مدیریت بسته و خسته در کشور هستند.

شهردار تهران معتقد است که حزب مقابل جلیلی حتی عواقب کارهای خود را تقبل نمی‌کنند و همه اقشار جامعه را مردم تلقی نمی‌کنند.

نظر شما