شناسهٔ خبر: 67281866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

روان سازی ترافیک، دست آورد بهره برداری از بلوار شهید ناصربخت

‎رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روان سازی ترافیک، دست آورد بهره برداری از ادامه بلوار شهید ناصربخت است که در کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی نیز تاثیر بسزایی دارد.

صاحب‌خبر -

مسعود محمدی در آیین افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت که با حضور مدیران ملی، استانی و شهری، احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، سردارهداوند فرمانده انتظامی استان البرز برگزار شد، با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهارداشت: با تملک املاک معارض، ادامه پروژه بلوار شهید ناصربخت به طول یک کیلومتر و در دولاین رفت و برگشت و با اعتبار 340 میلیارد ریال انجام شد و از آنجائیکه این معبر به موازات خیابان شهید بهشتی است ، نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از بازدید پروژه بی آرتی خبر داد و بیان کرد: خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر در روز نیز با حضور وزیر کشور بازدید شد که روزانه بیش از12 هزار لیتر کاهش مصرف سوخت را بدنبال د ارد.

محمدی بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب در خط 3 حصار کرج با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز با هدف بهره بردااری از آب خام در آبیاری فضای سبز شهری، از دیگر از پروژه هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: حمایت شهید جمهور و دولت سیزدهم از مدیریت شهری کلانشهر کرج ، گره از مشکلات پیچیده طرح های عمرانی نیمه کاره مانند آزاد راه شمالی ، مترو ، خطوط اتوبوسرانی این کلانشهر گشود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از وزیر کشور درخواست کرد تا مطالبه شهرداری کرج از سهم جرائم رانندگی در سال های گذشته پرداخت شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه پیشرفت قطار شهری کرج با سرعت مطلوب در حال انجام است، افزود: برای فعال سازی قطعات مختلف خط ۲ قطار شهری کرج به ورود تعدادی رام جدید قطار نیاز است و ادامه داد: از دولت درخواست همکاری در تامین رام قطار را داریم.

گفتنی است با حضور وزیر کشور در شهرستان کرج،  ۲ باب مدرسه ۱۵ کلاسه، ساختمان بخشداری مرکزی کرج، مرکز بازآفرینی شهری، یک درمانگاه، یک کلانتری و یک فرهنگسرا افتتاح شد.

نظر شما