شناسهٔ خبر: 67279166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

۱۰ طرح عمرانی با حضور وزیر کشور در کرج افتتاح شد + عکس

صاحب‌خبر -

همزمان با دهه ولایت و امامت، ۱۰ طرح عمرانی و آموزشی عصر چهارشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار البرز در کلانشهر کرج بهره برداری شد.

۱۰ طرح عمرانی با حضور وزیر کشور در کرج افتتاح شد + عکس
تین نیوز

همزمان با دهه ولایت و امامت، ۱۰ طرح عمرانی و آموزشی عصر چهارشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار البرز در کلانشهر کرج بهره برداری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، تصفیه خانه فاضلاب منطقه حصار کرج با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و ظرفیت تولید یک هزار متر مکعب آب برای آبیاری فضای سبز یکی از طرح هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری کرج بهره برداری شد.

 

همچنین خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر با حضور وزیر کشور گشایش یافت.

۱۰ طرح عمرانی با حضور وزیر کشور در کرج افتتاح شد 1

بزرگراه شهید ناصربخت کرج به طول یک کیلومتر، با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف روان سازی ترافیک در هسته مرکزی و شمال غربی کرج مورد بهره برداری قرار گرفت.

در اجرای این طرح تعدادی املاک معارض خریداری، ۳۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۴ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

 

همچنین با حضور وزیر کشور ۲ باب مدرسه ۱۵ کلاسه، ساختمان بخشداری مرکزی کرج ،مرکز بازآفرینی شهری، یک درمانگاه، یک کلانتری و یک فرهنگسرا در کرج افتتاح شد.

۱۰ طرح عمرانی با حضور وزیر کشور در کرج افتتاح شد 2

راه شهید جمهور باید با جدیت دنبال شود

وزیر کشور با بیان اینکه آیت الله رئیسی در سفرهای استانی مناطق محروم و حاشیه نشینان را مورد توجه خاص قرار می داد، اعلام کرد: راه شهید جمهور باید در آینده با جدیت دنبال شود.

احمد وحیدی عصر چهارشنبه در آیین گشایش ۱۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی در کلانشهر کرج افزود: باید قدردان زحمات شهید جمهور باشیم چرا که در مسیر مبارکی که مورد رضایت خداوند و خدمت به مردم بود پا گذاشت و در این مسیر خداوند پذیرای روح بلند این شهید والامقام شد.

وی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری مرحله جدیدی برای ادامه راه شهید آیت الله رئیسی است و باید قدردان این راه باشیم.

وحیدی با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از پنج هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی بزرگ، متوسط و کوچک در استان البرز به اجرا در آمد و بخش زیادی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: از این تعداد، ۱۲۰ پروژه شاخص هستند.

وحیدی از تکمیل بخش هایی از قطار شهری کرج، آزاد راه شمالی، خط اتوبوس تندرو، به کارگیری اتوبوس های برقی و تغییر سیمای مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرج و استان البرز به عنوان نمونه هایی از  فعالیت های عمرانی انجام گرفته طی سه سال اخیر نام برد.

وی گفت: در اجرای پروژه های عمرانی باید رضایتمندی مردم مورد توجه قرار گیرد.

۱۰ طرح عمرانی با حضور وزیر کشور در کرج افتتاح شد 3

حمایت دولت سیزدهم گره از مشکلات پروژه های عمرانی کرج گشود

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج نیز در آیین گشایش این طرح ها گفت: حمایت شهید جمهور و دولت سیزدهم از مدیریت شهری کلانشهر کرج ، گره از مشکلات پیچیده طرح های عمرانی نیمه کاره مانند آزاد راه شمالی ، مترو ، خطوط اتوبوسرانی و بزرگراه های داخلی این کلانشهر گشود.

مسعود محمدی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج راه شهید جمهور را با جدیت ادامه خواهد داد، اظهار کرد: اکنون خط اتوبوس تندرو کرج به تعدادی وسیله نقلیه عمومی جدید نیاز دارد که انتظار می رود وزارت کشور در این زمینه مساعدت لازم داشته باشد.

وی با بیان اینکه قطار شهری کرج تا سال آینده به طور کامل بهره برداری می شود ،افزود: برای فعال سازی قطعات مختلف خط ۲ قطار شهری کرج به خرید تعدادی رام جدید قطار نیاز است.

محمدی از وزیر کشور درخواست کرد تا مطالبه شهرداری کرج از سهم جرائم رانندگی در سالهای گذشته پرداخت شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما