شناسهٔ خبر: 67327501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی:

تکمیل پروژه های راهبردی اصفهان برنامه مدون سعید جلیلی است + فیلم

اصفهان-ایرنا- رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی گفت: تکمیل پروژه های راهبردی اصفهان برنامه مدون سعید جلیلی و از اولویت های کاری وی در صورت اعتماد مردم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن منصوری با انتشار کلیپی با عنوان «عهد سعید» در صفحه شخصی خود به مهمترین طرح های راهبردی نیمه تمام این استان اشاره و تکمیل آنها را جزو وعده های صادق دولت جلیلی به شرط انتخاب و اعتماد از سوی مردم عنوان کرد.

وی افزود: انتقال آب از دریای عمان بخشی از طرح احیای رودخانه زاینده‌رود است که دولت سیزدهم آن را آغاز و بخوبی پیش برده است که با اجرای مرحله نخست این طرح، برداشت آب از زاینده‌رود توسط صنایع قطع خواهد شد و در مرحله دوم وضعیت آب آشامیدنی، کشاورزی و حقابه محیط زیست را بهبود خواهد بخشید.

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی گفت: تکمیل این پروژه کلان از اولویت های دولت جلیلی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: اجرای قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران، راه آهن بافت زرین شهر، قطار شهری اصفهان و کنارگذر شرقی اصفهان نیز از مهمترین پروژه هایی است که استمرار و تکمیل آنها در دولت جلیلی در اولویت قرار دارد.

منصوری گفت: امیدواریم با اعتماد مردم به سعید جلیلی و انتخاب او، دغدغه های رییس جمهور شهید برای دیار اصفهان پیگیری و به ثمر بنشیند.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما