شناسهٔ خبر: 67281697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

معاون رییس جمهور: دولت در انتخابات بی‌طرف است  

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت در انتخابات بی‌طرف است و هیچ یک از مسوولان حق نداران حامی و یا علیه نامزدهای انتخابات باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، محمد دهقان صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: رئیس جمهور شهید با تمام وجود با استفاده از همه ظرفیت‌ها تلاش کرد و برای خدمت به مردم هیچ فرصتی را از دست نمی‌داد.

وی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور گسترده و پرشور مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این مشارکت برگ زرین دیگری در کارنامه مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای ما ارزشمند هستند تصریح کرد: دولت از هیچ‌یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند و علیه هیچ نامزدی هم نیست.

وی با بیان اینکه هیچیک از مسؤولان حق حمایت و یا مخالفت با کاندیداهای انتخابات را ندارند ادامه داد: مسؤولان نباید حامی یا علیه نامزدهای انتخابات باشند و باید در این زمینه مراقبت لازم صورت گیرد.

رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات

دهقان با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم با رعایت اصل بی‌طرفی خاطرنشان کرد: بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باید فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت در این انتخابات کاملاً بی‌طرف است افزود: دفاع از دستاوردهای دولت و رئیس جمهور شهید و عملکرد دولت سیزدهم را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

دهقان رئیس جمهور شهید را ولایت‌مدار، اخلاق‌مدار، مردم‌دار، اهل تحمل، صادق دانست و بیان کرد: رئیس جمهور شهید پرونده‌ای جز پاکی، سلامت، اخلاق‌مدار و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی ندارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید زمینه‌ساز امیدآفرینی در کشور بود بیان کرد: شهید رئیسی و شهید عبدالهیان با تلاش شبانه‌روزی تحول مهمی ایجاد کردند و کشور را در ادامه مسیر توسعه و تعالی به سمت قله‌های پیشرفت یاری کردند.

معاون حقوقی رئیس جمهور با گرامیداشت سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد سید آزادگان و شهدای غریب در اسارت اضافه کرد: ابوترابی‌فرد صبر، تحمل و مدارا همواره در برنامه خود قرار داده بود و با حماسه‌های که آفرید مدافع حرم شد و همواره بر خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی تأکید می‌کرد و شعار این آزاده سرافراز، خدمت بود.

نظر شما