شناسهٔ خبر: 67281561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بهارستان:

حضور گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر معادلات دشمنان را بر هم می‌زند

بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر معادلات دشمنان را بر هم می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی ظهر پنج شنبه در جشن ندای ولایت که به مناسبت عید غدیرخم و با حضور هئیت های مذهبی، حجت الاسلام موسوی امام جمعه بخش گلستان، شریفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، نجفی سرپرست بخشداری گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیرماه، نقشه‌های دشمنان را بی اثر و بنیان‌های انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر نقش هیأت‌ها در تعمیق ارزش‌های دینی و عقاید مردم، آنها را از نیروهای تأثیرگذار در عرصه انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی در پیشبرد اهداف نظام پیشرو بوده اند، افزود: حماسه‌های دفاع مقدس به صورت مستقیم از هیأت‌های مذهبی تأثیر پذیرفته است و ایثار، فداکاری، شجاعت و دلاوری از نمونه‌های این کارکرد است که نشان می‌دهد نباید از هیأت‌های مذهبی غافل شویم، باید این تجربیات، امروز نیز به کار گرفته شود.

نوحی تاکید کرد: اگر درس‌های عاشورا در گفتار و کردار ما تحقق پیدا کند می‌توانیم آن را به نسل نوجوان و جوان که دشمن در حال تغییر افکار آنها است، منتقل کنم.

وی در ادامه به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از نشانه‌های پویایی نظام اسلامی، اصل ۱۳۱ قانون اساسی و پیش بینی برگزاری انتخابات در کمترین زمان ممکن در صورت فوت، کناره‌گیری یا بیماری بیش از دو ماه و عزل رئیس‌جمهور، یا موجبات دیگری از این گونه است.

فرماندار بهارستان ادامه داد: در کارآمدی نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه نیز همین امر بس است که بعد از شهادت رئیس جمهور و پایان کار مجلس یازدهم، کشور با اینکه نه رئیس قوه مجریه داشت و نه مقننه، بدون هیچ خللی به مسیر خود ادامه داد.

فرماندار بهارستان در ادامه گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به گسترش و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از فعالان این عرصه داشته است و در شهرستان بهارستان نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

نوحی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات استفاده شود.

وی روشنگری و تبیین انتخابات را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تبلیغات اسلامی باید با بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های فرهنگی، هیأت‌های مذهبی و زیرمجموعه‌های خود و برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برای حضور با بصیرت و با معنای مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کند.

شایان ذکر است در این مراسم با توجه به نزدیکی به ماه محرم، اقداماتی که هیأت‌های مذهبی در این دهه انجام دهند، بیان شد.

نظر شما