شناسهٔ خبر: 67281516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاش لیگ ملت‌ها تازه آغاز شده بود

دیوار 404 سانتی‌متری ایران- باورنکردنی، نیمیر کم آورد!

درخشش فوق ستاره تیم ملی والیبال هلند برای پیروزی مقابل ایران کافی نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امروز نیمیر عبدالعزیز ستاره استثنایی والیبال هلند در شرایطی که رکوردی فوق العاده در کسب امتیازات و خواباندن توپ در زمین ایران (۳۷ امتیاز) را کسب کرده بود در نهایت مغلوب درخشش دو چهره اصلی تیم ایران در سمت مقابل شد. دو بازیکن بلندقامت و درخشانی که توانستند برتری ایران را در دومین بازی دشوار متوالی در فیلیپین رقم بزنند.

مسابقه امروز ایران و هلند یک نبرد تماشایی و فوق‌العاده والیبال با تعلیق بالا و امتیازات غیرقابل پیش‌بینی در دو سوی میدان بود و ایران با درخشش همه بازیکنانش در نهایت موفق شد سه-دو حریف آبی و نارنجی پوش خود را شکست بدهد، آن هم در شرایطی که پیاتزا مربی ایتالیایی در کنار خط تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل پیمان اکبری به خرج می‌داد.

2045698

از همان ابتدای این مسابقه مشخص بود که نبرد اصلی میان نیمیر عبدالعزیز ۳۲ ساله با قد و قامت ۲.۱ مقابل پوریا حسین‌خانزاده (۱۹ساله، ۲.۲) و امین اسماعیل‌نژاد (۲۷ساله، ۲.۲) خواهد بود.

2045696

نیمیر از همان ست اول با خواباندن چند سرویس متوالی دندان‌های تیز خود را برای پیروزی نشان داد اما به مرور این دو بازیکن با روحیه و خوش نقش تیم ملی بودند که در دو سوی آنتن عرصه را بر هلند تنگ کردند. درخششی که البته حمایت وادی (پاسور) آرمان صالحی (لیبرو)، کاپیتان میلاد عبادی‌پور (دریافت کننده) و بازیکنان دیگری مثل محمد ولی‌زاده و مصلح‌آبادی را هم به همراه داشت واِلا بدون فداکاری، دریافت‌های عالی و رساندن رساندن توپ‌های خوب به پاسور امکان نداشت که دو چهره اصلی دو چهره اصلی والییال ایران هر یک ۲۹ و ۲۷ امتیاز بگیرند. این در حالی بود که نیمیر با ۳۷ امتیاز بهترین رکورد امتیازگیری این مسابقه را به سود خود ثبت کرد. با این حال نفر بعدی تیم هلند فن گاردن ۱۷ امتیاز به دست آورد که مجموع امتیازات این دو (۵۴) کمتر از مجموع دو ستاره ایران (۵۸) بود.

2045695

به این ترتیب ایران با انگیزه فوق‌العاده و بدون اشتباهات همیشگی و از دست دادن امتیازات مفت و مسلم، موفق شد سر و سامانی به وضعیت ناامیدکننده خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بدهد. حالا ما یک تیم باروحیه هستیم که والیبال را با فکر و انگیزه بیشتری بازی می‌کنیم و آن روح گمشده دوباره به کالبد پسران خوش قیافه و بلندقامت ما باز گشته است. یک تیم محکم که امروز در هیچ لحظه‌ای از بازی تو (منهای امتیازات آخر چهارم) کم نیاورد و حتی مقابل یکی از مهمترین والیبالیست‌های دنیا که قادر است توپ را در هر منطقه از زمین بخواباند قد علم کرد و این نبرد را به سود خود خاتمه داد. دم‌شان گرم، کاش لیگ ملت‌ها تازه آغاز شده بود!

2045697

نظر شما