شناسهٔ خبر: 67281253 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تعزیر قاچاقچیان کالای دخانی در واحد صنفی

یزد- قاچاقچیان سیگار و کالای دخانی به دلیل نگهداری و فروش به پرداخت 6 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم اظهار داشت:  پرونده نگهداری 400 پاکت سیگار خارجی قاچاق به ارزش 170میلیون ریال و مباشرت در فروش330 بسته بکس انواع معسل به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول به اتهام نگهداری کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده  به پرداخت 342 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: شعبه در خصوص متخلف ردیف دوم به اتهام فروش کالای قاچاق، اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، به پرداخت پنج میلیارد و 700 میلیون ریال معادل سه برابر ارزش تخلف جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: متخلفان در مجموع به پرداخت 6 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند که اجرای احکام پس از اجرای حکم های صادره در زمان قانونی، پرونده را مختومه و به بایگانی ارسال کرد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی از یک واحد صنفی این کالاهای دخانی را به ظن قاچاق کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما