شناسهٔ خبر: 67281202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشست ظریف در مشهد به دلیل ناهماهنگی در ستاد مرکزی لغو شد

مشهد - ایرنا - رییس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات خراسان رضوی گفت: علیرغم پیگیری‌های انجام شده، متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در ستاد مرکزی، برگزاری نشست «محمدجواد ظریف» با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در روز پنجشنبه لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق جوادی حصار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دکتر ظریف دیروز به عنوان مشاور آقای پزشکیان را در سفر به اصفهان همراهی می‌کرد که در ادامه نیز با توجه به اینکه امروز برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری از قبل برنامه‌ریزی شده بود، حضور وی در کنار آقای پزشکیان در این برنامه الزامی بود.

وی ادامه داد: افراد متخصص دیگری در حوزه های مختلف در استان حضور دارند که می‌توانند نظرات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را به مردم منتقل کنند.

او اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، دکتر پزشکیان روز ششم تیرماه برای دیدار با مردم استان در مشهد حضور خواهد یافت.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان خراسان رضوی بیان کرد: رویکرد کلی وزارت امور خارجه در دولت آقای پزشکیان، همان رویکرد محمدجواد ظریف در دولت دوازدهم خواهد بود.

جوادی حصار با بیان اینکه باید روابط خود را با همسایگان تحکیم بخشیده و با دیگر کشورهای منطقه و جهان نیز به سمت تنش‌زدایی و افزایش روابط اقتصادی حرکت کنیم تا در نهایت تحریم های دشمنان علیه کشورمان بی اثر شود.

وی تصریح کرد:‌ از سوی دیگر برای پیشرفت اقتصادی باید انحصارطلبی در درون کشور از میان برود. اقتصاد کشور باید در مسیر آرام و مطمئنی قرار گیرد تا در کنار آن موضوع ثبات تصمیم سازی اقتصادی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: موضوع اقتصاد در کشور باید مبتنی بر منافع ملی طرح ریزی شود و اقتصاد کشور در اختیار افراد پاکدست و برنامه‌دار قرار گیرد تا ضمن حذف رانت، امکان ایجاد ثبات در بازار و پیشرفت بازار بورس فراهم شود.

جوادی حصار ادامه داد: در صورتی که گزینه اصلاحات از میان نامزدهای ریاست جمهوری دوره چهاردهم رای بیاورد، وی می تواند برنامه های موفق دولت های پیشین اصلاحات را به سرعت به‌روزرسانی کند، در عین حالی که تا زمان استقرار چهار ماه فرصت قانونی برای ارائه برنامه دارد.

وی در خصوص تاثیر مناظرات بر انتخاب مردم در این انتخابات اظهار کرد: اولین مناظره کاندیداها،‌ با کلی گویی پیش رفت زیرا آنان چاره ای جز ارائه چشم اندازهای خود در زمانی اندک نداشتند.

وی ادامه داد: برای آوردن مردم به پای صندوق های رای پیش نیازهایی لازم است که ایجاد اطمینان از صحت و دقت در برگزاری انتخابات از آن جمله است و همه گزاره ها حکایت از این دارد که عوامل برگزاری انتخابات تلاش و دقت نظر زیادی برای برگزاری انتخابات سالم دارند و دولت مستقر سعی در ایجاد انتخاباتی پرشور و رقابتی دارد.

رییس ستاد مسعود پزشکیان در خراسان رضوی گفت: باید با دیگران برای مشارکت در انتخابات گفت و گو کرد زیرا رای دادن، بهتر از عدم مشارکت است و اگر در انتخابات شرکت نکنیم، زمام امور به دست افرادی که ما نمی پسندیم خواهد افتاد.

جوادی حصار افزود: نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی و برای تغییر مسیر به سمت پیشرفت به یک رویکرد نوین نیاز دارد تا در نهایت به گره‌گشایی از کار مردم منجر شود و در این مسیر، راهی جز گفت و گو برای روزنه گشایی با دیگران نداریم و مصلحت نیست که جناح های سیاسی با یکدیگر پرخاش کنند.

نظر شما