شناسهٔ خبر: 67281015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۷ هزار خانواده در آذربایجان‌غربی مصرف‌کننده نفت سفید هستند/ شارژ سهمیه تابستانی

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۶۷ هزار خانوار شهری و روستایی در مرکز و شهرهای شمال استان مصرف کننده نفت سفید هستند که در برهه های مختلف سهمیه آنان شارژ شده و در اختیارشان قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

احمد مجرد روز پنجشنبه در بازدید گروه معین از ناحیه مرکزی ارومیه افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان سهمیه سالیانه این خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ شده که با مراجعه به فروشندگی نفت سفید می توانند نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ لیتر سهمیه تابستانی نفت سفید مشترکان شهری و روستایی منطقه ارومیه شارژ شد، اضافه کرد: برای همه خانوار های شهری، روستایی و عشایری مرکز و شهرهای شمالی استان که فاقد علمک گاز طبیعی هستند، سهمیه مرحله دوم نفت سفید از طریق زیرساخت بانکی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می شود و از ابتدای تیر ماه می توانند با مراجعه به فروشندگان مواد نفتی سهمیه فصل تابستان خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: این سهمیه به منظور تامین آب گرم بهداشتی خانوارها بوده و فقط تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ می توانند جهت برداشت سهمیه خود به فروشندگی های مجاز مراجعه کنند و تاریخ مشخص شده به هیچ عنوان قابل تمدید و برداشت نخواهد بود.

به گزارش ایرنا گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، معاون بازرگانی، رؤسای امور اداری و مالی، بازرسی، برنامه ریزی، مهندسی فرآورده ها، حراست، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه است که به صورت فصلی از تمامی نواحی، انبارهای نفت و سوختگیری های هواپیمایی استان بازدید می کنند.

منطقه ارومیه شامل شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران و مرز بازرگان است.

آذربایجان غربی به علت وسعت طولی دارای ۲ منطقه پخش فرآورده‌های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که به ترتیب شمال و جنوب استان را پوشش می‌دهند.

نظر شما