شناسهٔ خبر: 67280945 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم تولید محتوا‌های مناسب برای جلب مشارکت مردم در انتخابات

به گفته رئیس ستاد انتخابات کردستان باید محتوا‌های رسانه‌ای مناسب و درست برای جلب مشارکت مردم در انتخابات در فضای مجازی تولید و منتشر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مهدی رمضانی در شورای فضای مجازی با محوریت انتخابات در سنندج اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و میزان نفوذ آن در جهت‌دهی افکار عمومی بسیار زیاد است و باید از آن به خوبی برای ترغیب مردم پای صندوق‌های رای بهره برد.لزوم تولید محتوا‌های مناسب برای جلب مشارکت مردم در انتخابات

وی افزود: با توجه قرار گرفتن در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به تولید محتوا‌های درست و واقعی درباره اهمیت مشارکت در انتخابات به عنوان پشتوانه مقبولیت نظام نیاز داریم تا از محل این انتخابات اصلح‌ترین فرد بر جایگاه ریاست جمهوری تکیه بزند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: انتخابات در همه نظام‌های سیاسی دنیا موضوعی بسیار ویژه‌ای است و می‌توان گفت انتخابات این دوره، به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی و ناتمام ماندن این دولت، مهمترین انتخابات تاریخ نظام جمهوری اسلامی باشد.

رمضانی تاکید کرد: شاید به دلیل اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر انجام پروژه‌های راهبردی و زیرساختی بوده سفره مردم هنوز خدمات دولت سیزدهم را حس نکرده است و باید با انتخاب فرد اصلح، راه خدمت صادقانه و جهادی به مردم ادامه یابد.

انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما