شناسهٔ خبر: 67308714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پزشکیان در سفر به سنندج:

اگر در انتخابات پیروز شوم مشکلات مردم کردستان را حل خواهم کرد

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مسعود پزشکیان در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خدمت مردم کردستان هستم و انشاالله اگر موفق شوم، مشکلاتی که اکنون در کردستان و مناطق محروم هست را حل و فصل می‌کنم. اگر در انتخابات پیروز شوم مشکلات مردم کردستان را حل خواهم کرد.
وی تاکید کرد: کرد و عرب و همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند بر اساس شایستگی باید جایگاه خود را داشته باشد کشور را مردم ایران و شایستگان باید درست کنند نه فقط یک گروه و یک جناح و یک دسته.
پزشکیان در مورد برنامه خود برای مناطق مرزی هم گفت: اولویت من از بین بردن بی عدالتی و تبعیض در جامعه چه از نظر جنسیتی، اشتغال، صنعت و .. است، این وضعیت اگر از بین برود می‌توانیم رفاه ملی ایجاد کنیم و ایران و عزت ایران را به جایی برسانیم که به جای اینکه جوانان ایران آرزو کنند به کشور‌های دیگر بروند کشوری بسازیم که دیگران آرزو کنند اینجا بیایند.
مسعود پزشکیان با حضور در گلزار شهدای سنندج با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه بر سر مزار مهندس ادب نماینده سابق سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار و محبوب کُرد در سنندج و دو تن از جانباختگان هواپیمای اکراینی در این شهر نیزحاضر شد.

نظر شما