شناسهٔ خبر: 67280941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اردستان:

جریان‌سازی انقلاب در آموزش و پرورش اردستان ضعیف است

مرتضی عسگری

فرماندار شهرستان اردستان گفت: یکی از موضوعاتی که امروز در آموزش و پرورش شهرستان ضعیف است بحث جریان سازی انقلابی اسلامی است.

صاحب‌خبر -

سید محمدهادی احمدی طباء امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان در شهر زواره اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروز در آموزش و پرورش شهرستان ضعیف است بحث جریان سازی انقلابی اسلامی است. دانش آموز ما شناخت بسیاری کمی از انقلاب اسلامی دارد زیرا نتوانستم مدت زمانی که محصل در اختیار آموزش و پرورش و مدرسه بوده از آن استفاده ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای گردانندگان اکثر فتنه‌ها که در جامعه اتفاق می‌افتد از افراد کم سن و سال استفاده می‌کند، زیرا ما در بخش جریان‌سازی انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی کار نکردیم، افزود: باید بصیرت‌افزایی، آگاهی به مسائل سیاسی و معارف اسلامی و تربیتی، سرلوحه آموزش و پرورش شهرستان شود.

فرماندار اردستان بر لزوم تقویت رسانه در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: آگاه سازی و تقویت سواد رسانه‌ای دانش آموزان و اولیاء آنها در شهرستان علیرغم اینه مهم‌ترین مولفه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است می‌توانند آگاهی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را افزایش دهد.

احمدی طباء بر ایجاد فضای شاد و نشاط آور برای معلمان و فرهنگیان در شهرستان تاکید کرد و تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش اردستان و زواره باید در راستای ایجاد نشاط در فضای آموزشی گام برداشته و محیط‌های شاد و نشاط‌آور و برنامه‌های متنوعی برای فرهنگیان و معلمان ایجاد کند.

وی یکی از مشکلات و معضلاتی که باعث گلایه خانواده‌ها و مردم جامعه شده است را موتورسواری خطرساز نوجوانان و جوانان در سطح شهر عنوان کرد و گفت: با مصوبه شورای تامین شهرستان طرح انضباط بخشی به تردد موتورسوران در شهر اردستان شروع شده که رضایت بخش بوده است و با توجه به وضعیتی که وجود دارد این طرح از هفته آینده در شهر زواره نیز اجرا می‌شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مدیران و فرهنگیان ما تا می‌توانند تنور انتخابات ریاست جمهوری را داغ کنند و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند، ولی استفاده از وسایل و امکانات آموزش و پرورش و بیت‌المال، در حمایت و تبلیغ کاندیداها ممنوع است.
.
انتهای پیام

نظر شما