شناسهٔ خبر: 67280549 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وقوع قتل در تالش/ قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ"محمد رستمی" گفت: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان افراد یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از آن جلوگیری به عمل آورد، اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد برادر زن به علت اختلافات خانوادگی پس از ضرب و شتم داماد، وی را با یک دستگاه تراکتور زیر گرفته و مرتکب قتل شده است.
سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه مخفیگاه قاتل شناسایی و کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب به قتل، قاتل ۳۴ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند امنیت روانی مردم را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

نظر شما